به گزارش آذرباخیش پیمان تابانفر رئیس اداره ارشاد اسلامی خوی در نشست هم اندیشی کمیته اطلاع رسانی شهرستان خوی گفت: کمیته اطلاع رسانی کرونا شهرستان خوی با هدف رساندن اخبار صحیح و موثق به مردم توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی تشکیل و از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه و شبکه های اجتماعی نیز بهره می برد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی افزود: انتشار اخبار صحیح و موثق در لابلای بمباران اطلاعاتی و اخبار جعلی بسیار کار دشوار می باشد و این رسالت خطیر خبرنگاران و اصحاب رسانه در وضعیت فعلی بسیار حائز اهمیت می باشد لذا باید در مرحله اول آگاهی رساندن به جامعه همراه با امید آفرینی بصورت صحیح و دقیق انجام شود.

پیمان تابانفر از اعطای هنر کارت توسط صندوق حمایت از هنرمندان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد و گفت : این صندوق اعتباری در راستای حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران آغاز تاسیس و مشغول خدمات رسانی به جامعه بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور می باشد.

حسین یزدان مهر مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی نیز از ثبت نام و ارائه کارت هوشمند هنرمندان توسط صندوق اعتباری هنر پرده برداشت و گفت : این صندوق برای اکثر اعضای خود در سطح کشور و شهرستان خوی برای هر عضو مبلع یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان حمایت معیشتی پرداخت نموده و این حمایت ها ادامه دار خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد : اکثریت هنرمندان فعال در شهرستان خوی به عضویت صندوق اعتباری هنر درآمده اند و از حمایت های این صندوق بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/