به گزارش آذرباخیش همزمان با ۱۶ آذر روز دانشجو جمعی از دانشجویان اساتید و مدیران موسسات آموزش عالی شهرستان خوی با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

سرتیپ دوم پاسدار محمد باقر علائی در این دیدار ضمن تبریک روز دانشجو گفت: روز دانشجو و ۱۶ آذر تاریخ فراموش نشدنی برای همه ملت ایران می باشد روزی که دانشجویان ما در مقابل وابستگی و خودفروختگی ایستادگی کردند و با شهادت خود نماد استکبار ستیزی و مقاومت ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

علاوی افزود : ترور دانشمندان هسته ای کشور نشان از یاس و نا امیدی دشمنان از پیشرفت های علمی کشور می باشد ، و موتور متحرک این پیشرفت دانشجو می باشد .

فرمانده سپاه خوی تاکیید کرد: دشمن سعی دارد با به حاشیه راندن افکار و باورهای ما از پیشرفت و تعالی ایران اسلامی جلوگیری کند و دانشجویان در تیررس این جنگ نرم هستند.

علاوئی با اشاره به اهداف دشمن در جنگ نرم اظهار داشت: ترور فکری و عقیدتی دانشجویان هدف اصلی استکبار جهانی می باشد و باید برای مقابله با آن سلاح ایمان و باور به جوانان را تقویت نمود.

وی تصریح کرد : شرط اصلى در تضمین امروز و فرداى دانشجو میزان برخوردارى او از معنویات است و باید این معنویات روز بروز افزایش یابد و بعنوان دژ مستحکمی در مقابل دشمن و ضد انقلاب باشد.

به گزارش آذرباخیش ۱۶ آذر در تقویم ایران به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت شده است.

انتهای پیام/