به گزارش آذرباخیش فرمانده انتظامی خوی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: تمامی پیش بینی ها و تعامل با ستاد انتخابات شهرستان و سایر سازمان های نظامی و انتظامی و امنیتی و همچنین سازمان های امدادی و خدماتی در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ۱۴۰۰ معمول گردیده است.

سرهنگ سید جلیل موسوی گفت: در روز انتخابات به منظور سهولت کار و همکاری با مسوولان و دست اندرکان انتخابات، بلوار عطار نیشابوری شهر خوی حد فاصل میدان ولی عصر تا میدان شیخ نوائی مسدود می‌باشد.

وی اضافه نمود: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۳۰۴ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان خوی برگزار خواهد شد.

سرهنگ موسوی بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی در روز انتخابات بطور کامل لغو خواهند شد، افزود : فرماندهی انتظامی شهرستان خوی با برنامه ریزی و هماهنگی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی هنگ مرزی شهرستان خوی با بکارگیری نیروهای کاربر انتظامی و بسیج نسبت به تامین نظم و امنیت انتخابات اقدام خواهند کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی تصریح کرد : تعداد کل شعب اخذ رأی در سطح شهرستان خوی ۳۰۴ شعبه بوده و از این تعداد ۱۹۵ شعبه در بخش مرکزی خوی، ۲۳ شعبه در بخش ایواوغلی، ۳۱ شعبه در بخش صفائیه، ۲۹ شعبه در بخش فیرورق و تعداد ۲۶ شعبه در بخش قطور شهرستان خوی جهت دریافت آرای ارزشمند مردم مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/