به گزارش آذرباخیش مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی در این مراسم با تبریک سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار داشت: سهمیه کل استان آذربایجان غربی برای اهدای جهیزیه مددجویان ۵۰۰ نفر به ارزش ۷۵ میلیارد ریال بوده است که هر سری جهیزیه شامل پنج رقم کالای اساسی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال می باشد.

عزیز سهندی سهمیه اهدای جهیزیه شهرستان خوی را از ۳۹ فقره بیان و افزود: تمام سعی ما بر این است که ازدواج آسان را رواج دهیم و خانواده ها را از مخارج اضافه که مانع ازدواج جوانان است رها کنیم و ماموریت خود را در این راستا با اهدا اقلام ضروری انجام میدهیم و امیدواریم با حمایتهای بیشتر دولت و مردم کمک حال خانوارهای مددجو باشیم.

این مقام مسءول در مورد اشتغال جوانان تحت پوشش گفت: از ابتدای سال جاری برای اشتغال ۳۰ هزار و ۲۰۰ مددجو که شانزده درصد جمعیت مددجویان ما را تشکیل می دهند ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان ۶۰ میلیارد ریال برای اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر و ۶۰ میلیارد کمک هزینه ازدواج ۱۵ میلیارد ریال کمک هزینه جهیزیه هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در مورد صندوق صدقات بیان داشت: از ۱۴۰ هزار صندوق ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان صدقه جمع آوری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۳ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/