به گزارش آذرباخیش محمد باقر علائی فرمانده سپاه شهرستان خوی پیش از ظهر امروز در جشنواره معرفی الگو های برتر مسجد محوری که همزمان با روز جهانی مسجد برگزار شد گفت : مساجد باید کانون و مرکز اصلی فعالیت های انقلاب و نظام باشد و تعامل هیئت امنای مساجد رمز بقای این حرکت ارزشی می باشد.

علائی اظهار داشت : تحقق ماموریت های سپاه در راستای حفظ ارزش های دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این ماموریت ها در قالب فعالیت های سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی جامعه بوده که از  پایه های اساسی حکومت اسلامی بشمار می رود.

حفظ وحدت کلمه رمز بقای حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام خیراله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خوی نیز یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) را احیای دین نام برد و افزود : مسجد بعنوان معبودگاه الهی و نشانگر هدایت بشریت برای ما است .

وی اصلاح امت و رفتار فردی و اجتماعی و استفاده از ساختار اسلامی را از اهداف دیگر قیام امام حسین (ع) ذکر کرد و اظهار داشت : مسجد سنگر اصلی انقلاب و نظام است و دشمنان اسلام با ایجاد شبه در فضای مجازی با مدیریت و قدرت رسانه ای غرب با ایجاد دوگانگی در جامعه و ایجاد اختلاف بین امم اسلامی با تفرقه و شکاف بین مسلمانان با هدف دین ستیزی و دوری مردم از مساجد را بصورت برنامه ریزی شده و جدی دنبال می کنند.

وی تصریح کرد : تهاجم فرهنگی و کم اهمیت نشان دادن نقش تربیتی و سازنده مساجد در اسلام از اهداف دیگر استکبار جهانی می باشد و این نشان دهنده پیروزی و موفقیت پرتره مساجد در جامعه اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پایان وحدت افزایی و تربیت صحیح اسلامی و بصیرت افزایی یکی از کارگردهای اصلی و مهم مساجد ذکر کرد.

به گزارش آذرباخیش جشنواره الگوهای برتر مسجد محوری در راستای گفتمان سازی ،الگودهی و ایجاد انگیزه هر ساله با معرفی مساجد برتر و تجلیل از آنها در شهرستان خوی برگزار می شود.

انتهای پیام/