حسن نصراله پور سرپرست شهرداری خوی در گفت و گو با آذرباخیش گفت : شهرداری و شورای اسلامی شهر خوی معتقد است تا زمانی که بنای آرامگاه شمس تبریزی در خوی به شایسته ترین صورت ساخته نشود بخشی از فعالیت های فرهنگی و برندسازی این موضوع در کشور به خوبی انجام نخواهد شد.

وی افزود : کمبود منابع مالی و اعتباری پروژه احداث آرامگاه شمس تبریزی را نه تنها برای خوی بلکه برای کشورمان از ضروری ترین کارها می دانیم و معتقد هستیم توسعه فرهنگی و اقتصادی خوی از این طریق محقق خواهد شد و می تواند نقش مهمی در توسعه پایدار شهرستان ایفا کند.

نصراله پور افزود:  با حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری حوزه شمس تبریزی یکی از مهم ترین راهکارهای توسعه پایدار خوی را صیانت از مفاخر و مشاهیر به خصوص شمس تبریزی و تکمیل مراحل احداث و توسعه آرامگاه این عارف نامی در خوی می داند.

سرپرست شهرداری خوی گفت: در صورت انجام مراحل قانونی تحویل پروژه آرامگاه شمس تبریزی به شهرداری، برنامه ریزی های لازم برای جلب حمایت مالی و معنوی علاقه مندان و عاشقان برای تکمیل این پروژه را در کنار منابع شهرداری در دستور کار داریم تا در سریع ترین زمان اتمام احداث آرامگاه شمس تبریزی را جشن بگیریم.

انتهای پیام/