به گزارش آذرباخیش حجت اسلام احمد جلیلی مسئول نمانیدگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) در همایش روحانیان و علمای شیعه و سنی شهرستان خوی گفت : ازدیدگاه قرآن عامل نجاتبخش بشریت تمسک به ریسمان الهی است و تا وقتی که مسلمانان بر قرآن را مسیر هدایت خویش قرار دهند در مسیر پیام وحدت پیامبر اسلام حرکت کرده اند و دشمنان اسلام و مسلمین  هم در توطئه هایشان ناامید خواهند شد.

جلیلی گفت : لزوم اتحاد و هوشیاری مردم در برابر تلاش تبلیغی و جنگ روانی دشمنان برای ایجاد تفرقه به بهانه قومیّت، مذهب و گرایش‌های صنفی باید بیش از پیش مورد توجه جدی قرار گیرد.

مسئول نمانیدگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) خاطرنشان کرد : ایجاد تفرقه و تضعیف وحدت ملی  کشور و به‌وجود آوردن مشکلات اقتصادی برای متوقف کردن پیشرفت کشور دو روش عمده دشمنان برای مقابله با ملّت ایران و نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

ماموستا سید سعید حسینی امام جمعه شهر قطور هم هفته وحدت را نماد شکوه و عزت امت اسلام دانست و گفت : امروز در سایه وحدت شیعه و سنی دشمن در برابر ملت ایران زانو زده است.

سردار محمد باقر علایی فرمانده سپاه خوی هم در این همایش وحدت قومیت ها را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و برضرورت تداوم این وحدت برای یاس و نا امیدی دشمنان تاکید کرد.

انتهای پیام/