به گزارش آذرباخیش امام جمعه خوی با اشاره با توانمندی های نظامی و دفاعی ایران گفت : از نگاه شهید تهرانى مقدم موشک، ابزارى بود که مى‌توانست ما را به نقطه‌ى قابل قبولى در دفاع از خود برساند. یعنى شاید امروز اگر موشکى نداشتیم که رژیم صهیونیستى و سایر دشمنان را تهدید بکند، چه‌بسا تا الآن جنگى رخ داده بود و آن‌ها به بهانه‌ى واهى مسأله‌ى هسته‌اى، به مراکز هسته‌اى ما حمله کرده بودند. ولى کارها و نگاه دور شهید تهرانى مقدم باعث شد که این مسیر بعد از پایان جنگ هم متوقف نشود و ادامه پیدا کند و امروز به یک نقطه‌ى قابل قبولى برسیم.

حجت الاسلام قاسم خانی گفت : شهید مقدم طهرانی خواب دشمن براى هرگونه تجاوز به حریم وطن اسلامى، آشفته ساخت و از توانمندى‌هاى ایران کابوس وحشتناکى براى صهیونیست‌ها ساخت و خواب راحت را ازچشم آنان گرفت و وصیت کرد روى سنگ قبرش بنویسند: اینجا مزار کسی است که آرزوى نابودى رژیم صهیونیستى را داشت.

وی افزود : اگر ما امروز در عرصه دفاع از حرم و حریم انقلاب و مقاومت اسلامى و علم و دانش و امنیت و خدمت و سلامت، شهیدانى داریم باید بگوئیم؛ در زمره این شهیدان، «شهداى اقتدار» جایگاه ویژه‌اى دارند.

انتهای پیام/