رئیس شورای اسلامی شهر خوی در گفت و گو با آذرباخیش اظهار داشت : مرکز آموزش و توانمندسازی کودکان اوتیسم در راستای حل مشکلات کودکان اوتیسم ایجاد می شود . وی افزود : شورای شهر خوی با عنایت به رسالت این نهاد مردمی به ابعاد مختلف شهری می پردازد و تلاش دوره ششم شورای اسلامی شهر بر مبنای توجه به تمامی مسائل و حوزه های شهری، شهروندان و نیاز های شهری است .

وی گفت : طی دیدار مشترک با مدیرکل سازمان بهزیستی استان آذربایجان غربی ضمن دعوت از ایشان برای حضور در جلسه شورای اسلامی شهر خوی ، مسائل مختلف شهرستان در حوزه افزایش رفاه تحت پوشش بهزیستی به ویژه خانواده های بیماران اوتیسمی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهرخوی گفت : مرکز آموزش و توانمند سازی کودکان اوتیسمی با توجه به نیاز شهر، شهروندان و مشکلات ناشی از این بحث، استفاده از ظرفیت این مرکز و یارانه های دولتی اختصاص یافته برای این موضوع ایجاد می شود که پیگیری لازم برای ایجاد این مرکز در راستای اجرای قانون حمایت از معلولین صورت خواهد گرفت

چهره آرا تاکید کرد : بزودی جلسه مشترک شورای اسلامی شهر با مدیرکل و معاونین سازمان بهزیستی استان برای بیشتر مسائل حوزه بهزیستی در خوی تشکیل می شود .

انتهای پیام/