رئیس اداره ارشاد خوی در گفت و گو با آذرباخیش دهه مبارک فجر را از پرافتخارترین دهه های تاریخی ایران خواند و افزود: در این دهه تاریخ کشورمان متحول شد و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را نه تنها مردم ایران که مردم تمام جهان باور کردند.

حسین اصغری افزود: هنرمندان و اصحاب رسانه خوی همیشه در بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای داشته و امسال نیز با برنامه های متنوع به استقبال این دهه مبارک خواهند رفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی با بیان اینکه روز ۲۰ بهمن به نام روز قیام خوی نامگذاری شده است، گفت: برای ثبت وقایع این روز و پیگیری ثبت آن در تقویم کشور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری تمام ادارات و نهادها اقدامات لازم را انجام خواهد داد و از تمام پژوهشگران و هنرمندان دعوت به همکاری می نماید.

وی به بیان برنامه های فرهنگی و هنری تدارک دیده شده برای دهه مبارک فجر پرداخت و گفت: برنامه های متنوعی برای بزرگداشت دهه مبارک فجر با همکاری سایر ادارات و نهادها و هنرمندان تدارک دیده شده است.

وی افزود: برگزاری عصر شعر بصورت مجازی و با حضور شاعران شهرهای شمال استان ، نشست های تخصصی راویان انقلاب با محوریت ۲۰ بهمن روز قیام خوی ، برگزاری جنگ های دهه فجر ، برگزاری نمایشگاه های طراحی و نقاشی ، راه اندازی پویش یاران ولایت و تهیه کلیپ با مضامین انقلابی از جمله برنامه های تدارک دیده شده هستند.

انتهای پیام/