اصغر کاظمی در گفت و گو با آذرباخیش گفت: بهسازی و آسفالت محورهای روستایی بـه طول۹۰ کیلومتر از سال ۹۹ بـرنامه ریزی و درحـال حـاضر ۴۰ کیلومتر از آن آسفالت شده و درحال بهره برداری است.

وی افزود: ۳۸ کیلومتر از محـــور های روســــتایی نیزآماده آسفالت بوده که با مساعد شدن شرایط جوی آسفالت این مقدار نیز اجرا خواهد شد.

کاظمی اظهار داشت: برای آسفالت ۲۲ کیلومتر راه روسـتایی نیز درحـال بــرگزاری مناقــصه هســتیم که درصورت تعیین پیمانکار عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه ساماندهی و تعریض سه راهی ایواوغلی به عنوان یکی از پروژه های شاخص در سطح استان با اعتبـار۳۶۴ میلیارد ر یال و پیشرفت فیزیکی نزدیک بـه ۴۵ درصد در حـال اجرا است.

کاظمی اظهار داشت: عملیات اجرایی تکمیل پل دو دهانه ۱۸ متری قزل آغل با اعتبـار ۵۲ میلیارد ر یال انجام می گردد و هر دو دهانه پل مذکور عرشه گذاری شده و پیمانکار درحال اجرای دیوارهای برگشــتی و انجام خاکریزی رمپ های ورود و خروج پل بـوده که بـا تکمیل این پل ۱۷ روسـتای بـخش صفائیه بــا جمعیتی بالغ بر ۷۵۰۰ نفر از آن بهره مند می شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقـل جاده ای شهرسـتان خوی در خصوص ایمن سـازی محـورهای اصلی، فرعی و روستایی در سال جاری اعلام کرد : ۲۳۷ کیلومتر خط کشی، نصب گاردریل بطول ۶۰۰ متر در محور خوی ـ چالدران و نصب نیوجرسـی مفصلی بــطول ۴۰۰ متر در محــور خوی ـ قطور ـ رازی جزو اقدامات انجام گرفته در این حوزه است.

انتهای پیام/