به گزارش آذرباخیش در ادامه برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به استقرار میز خدمت در مصلای نمازجمعه اقدام نمودند و  مسئولان ادارات مستقیماً پاسخگوی مشکلات مردم در حوزه کاری خود بودند.

حسین عباسی فرماندار خوی در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت : به منظور ارائه خدمات غیر حضوری، طرح تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آن‌ها، شهرداری و شورای شهر ، اداره آبفای شهری و روستایی، اداره جهاد کشاورزی، اداره بهزیستی، اداره فنی و حرفه ای و شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر ارگان های دولتی با حضور مدیریت ها و کارشناسان محترم با برپایی میز خدمت  به سوالات و درخواست های نمازگزاران محترم به صورت حضوری پاسخ دادند.

وی افزود : در این نشست که همه ادارات دولتی و شرکتی خدمات رسان حضور داشتند، مردم توانستند مشکلات خود را با مسولان بصورت دوستانه در میان بگذارند و امیدواریم که در آینده نزدیک برخی از مشکلات مردم  برطرف شود.

عباسی تصریح کرد : باید این باور قلبی مسئولان را به تمامی شهروندان منتقل کنیم که ذره ای در ذهن همکاران ما در تمامی رده ها کم کاری وجود ندارد.

انتهای پیام/