به گزارش آذرباخیش سید محسن حمزه‌لو در جمع مردم فیرورق ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، از اهتمام و همراهی مردم شهرستان خوی در پیشبرد طرح های راهسازی، مسکن و بازآفرینی قدردانی کرد و گفت: به طور قطع همراهی مردم رکن اصلی در توسعه زیرساخت های حمل و نقلی است.

وی افزود: خدمتگزاران مردم در راه و شهرسازی بر این باورند که بدون در نظر گرفتن اصل رضایتمندی مردم پروژه‌های زیرساختی به پیش نمی رود. به ویژه در اجرای پروژه‌های راهسازی اهتمام ما بر جلب رضایتمندی عمومی برای توسعه متوازن است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز تامین شده و امیدواریم با همت جمعی که با حمایت‌های مقام عالی استان و نمایندگان مجلس شکل گرفته این طرح طبق زمانبندی پیش خواهد رفت.

حمزه لو از نگاه توسعه‌مدارانه نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز قدردانی کرد و افزود: با توجه به هزینه‌های بالای ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقلی، نقش نمایندگان در جذب اعتبارات لازم و تسهیل فرآیندهای مربوطه بسیار موثر است.

بازدید از وضعیت زیرساخت های حمل و نقلی فیرورق و بررسی مشکلات اراضی ملی مردم از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه مدیرکل راه و شهرسازی به شهرستان خوی بود.

انتهای پیام/