به گزارش آذرباخیش در مراسمی که صبح امروز در سالن اجتماعات دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان خوی با حضور رئیس هیات نظارت استان، امام جمعه، فرماندار ، فرمانده سپاه و جمعی از مسوولان شهرستان خوی برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات حاج مجید هاشمی رئیس سابق دفتر نظارت خوی، حاج محمود صادق زاده به عنوان رئیس جدید این دفتر معرفی شد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان آذربایجان غربی طی سخنانی در این مراسم گفت : در این استان در ۱۷ شهرستان هیات های نظارت بر انتخابات فعال هستند که در ۱۲ شهرستان از جمله در شهرستان خوی دارای ساختمان هستند.

قنبر کریم نژاد افزود: دفاتر هیات نظارت در شهرستانها همیشه فعال هستند و ۱۸ مورد ماموریت دارند که یکی از آنها نظارت بر انتخابات چهارگانه است.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات رئیس قبلی دفتر خوی افزود : آقای هاشمی در دو دوره ۷ ساله و ۶ ساله مسوول این دفتر بودند و زحمات زیادی کشیده اند که قابل تقدیر است و اکنون آقای صادق زاده که از نیروهای مومن و معتقد و دارای سوابق مدیریتی در پست های مختلف است به جای ایشان معرفی می شود و تلاش خواهد کرد همچون گذشته وظایف خود را در راستای ایجاد تفاهم و هم افزایی و اجرای دقیق قانون اجرا نماید.

امام جمعه خوی نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسوولیت می پذیرد باید دارای ایمان، اخلاص، علم مدیریت بوده و شیفته مقام نگردد و در چهارچوب قانون به نظام و مردم خدمت نماید.

حجت الاسلام قاسمخانی امام جمعه خوی ضمن تقدیر از زحمات رئیس سابق دفتر نظارت برای رئیس جدید آرزوی موفقیت نمود.

در پایان این مراسم حکم ریاست رئیس جدید ابلاغ و با اهدای لوح تقدیر از رئیس سابق تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/