به گزارش آذرباخیش ذبیح الله کاظمی سرپرست فرمانداری خوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با حضور امام جمعه و اعضای این شورا برگزار شد ، با اشاره به فرهنگ سازی مدبرانه در کنار اصلاح زیرساخت های ترافیک شهری ، بر استفاده از ظرفیت های بالقوه ی سازمان های مردم نهاد درخصوص این موضوع و بالاخص ترویج فرهنگ و حقوق شهروندی تاکید کرد.

وی ضمن بیان اهمیت نظم و انضباط اداری در افزایش کیفیت و حجم خدمات گفت : نظم و انضباط اداری بالاترین رکن هر اداره است ، ما دارای هدف و برنامه هستیم و در کنار آن باید سعی کنیم فراتر از برنامه قدم برداریم و حرکت رو به جلو داشته باشیم و این موضوع به فرهنگ عمومی کمک شایانی می کند چرا که باید ما مسئولین فرهنگ سازی را از خودمان شروع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حجت قاسم خانی امام جمعه خوی در این جلسه خواستار توجه و اهمیت دادن به مسائل اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی شدند و آن را ظرفیتی بالقوه برای طرح مسائل شهری و سایر موضوعات دانست.

وی تاکید کرد : فرهنگ سازی در جامعه یک ضرورت برای نسل های آینده است چرا که هر جامعه ای بتواند فرهنگ سازی خوب و هدفمندی داشته باشد می تواند بسیاری از مشکلاتش را برطرف کند.

انتهای متن/