به گزارش سرویس فرهنگ و هنر آذرباخیش، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پنجمین جشنواره موسیقی شمس و مولانا که در شهر خوی برگزار شد گفت: باید با نگاه حکمت آمیز به مشکلات کشور بویژه جوانان بنگریم یعنی برویم ریشه‌ها را پیدا کنیم و آنها را حل کنیم.

وی افزود: باید ریشه یابی کنیم که چرا بعضی وقت‌ها بچه‌های ما و آدم‌های معتقد ما که متعلق به همین آب و خاک هستند، یک دفعه از یک جایی به جای دیگر می رسند، آن را باید حل کنیم؛ اینها بچه‌های ما هستند، باید زمینه گفتمان با جوانان و زدودن ابهامات آن ها را در جامعه رفع کنیم تا بتوانیم پای حرف آنها بشینیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال شناسایی و برخورد با نقاط قوت و ضعف ما است گفت: باید خروجی جلسات و گفتمانمان رنگ و بوی وحدت داشته باشد تا بتوانیم باید با اتحاد در مقابل دشمنان بایستیم و با تکیه بر ایمان راسخ و جوانان این مرز و بوم یکی پس از دیگری قله های موفقیت را فتح کنیم.

وی اظهار کرد: خیلی از کسانی که مبلغ دین شده اند، لسان قوم را ندارند؛ نه اعتقاد دارند نه بلد هستند باید زمینه ورود و اظهار نظر آنها را محدود کنیم تا جامعه را به بیراهه هدایت نکنند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان از مشکلات پروژه مجموعه فرهنگی و گردشگری شمس یاد کرد و ادامه داد: در بازدیدی که از این مجموعه فاخر داشته ایم مشکلات را مشاهده کردم و امیدواریم با استفاده از بودجه استانی و ملی، آن طور که شایسته است، این پروژه را به اتمام برسانیم.

انتهای خبر/