به گزارش سرویس سیاسی آذرباخیش حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه خوی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی جمعه گفت: کارگزاران نظام موانع را از پیش راه بردارند تا شاهد اجرای عدالت اجتماعی در جامعه باشیم.

وی افزود: اولین مانع این است که مدیران جامعه گاهی تحمل شنیدن حرف حق را ندارند و لذا مانعی ایجاد می شود تا با واقعیات جامعه آشنا نشوند و طبیعتاً هرچه بین آنها و واقعیات جامعه فاصله بیندازد، به همان تناسب اجرای عدالت به کندی انجام می گیرد یا اصلاً انجام نمی گیرد.

امام جمعه خوی گفت : مردم وظیفه دارند خیرخواهی کنند و نقطه نظرات خود را با راهش مطرح کنند و مدیران وظیفه دارند گوش شنوا داشته باشند، پس زمانی که مدیران و تصمیم گیران جامعه، مانع از شنیدن حرف حق شوند، این مانعی بر سر راه اجرای عدالت می شود.

قاسم خانی با اشاره به توهین مذبوحانه نشریه معلوم الحال فرانسوی به‌ رهبر انقلاب اظهارداشت:  این مجله به‌اصطلاح فکاهی فرانسوی با توهین به‌دین مبین اسلام و شخصیت مقدس و مبارک حضرت ختمی مرتبت (ص) خود را به‌ شهرت رسانده است

اهانت این نشریه هرزه‌گرا به‌بزرگ‌مردی که در چشم آزادی‌ خواهان و حق‌طلبان جهان، عزیز و عزتمند است، در حقیقت مصداق خاک‌پاشی بر آفتاب است و نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست فتنه ۱۴۰۱ است.

انتهای خبر/