به گزارش سرویس قضائی آذرباخیش ناصر عتباتی رئیس دادگستری آذربایجان غربی در یادواره گرامیداشت شهدای دستگاه قضائی آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات مؤسسه عترت ابوتراب برگزار شد، گفت: امروز هرکسی در حوزه کاری خودش اگر می‌خواهد قدمی جهت خدمت به مردم بردارد، باید الگوی شهدای انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهد تا مثل آنها ماندگار شود.

وی افزود: اگر ما مسئولیتی را بر عهده داریم و در آن کار سهل‌انگاری کنیم که منجر به افزایش نارضایتی شود قطعاً به‌نظام خیانت کرده‌ایم و در قیامت باید پاسخگو باشیم.

عتباتی افزود: در دوره‌ای که دشمنان کمر به نابودی این نظام بستند و از کوچک‌ترین نقاط ضعف ما استفاده می‌کنند تا مردم را نسبت به خدمات چندساله انقلاب اسلامی بدبین کنند، وظیفه ما هر روز سنگین‌تر می‌شود و نباید در این مسیر که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند غفلت کنیم.

رئیس دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهارداشت: در فتنه ترکیبی و همه‌جانبه اخیر دشمن همه ما دیدیم که چطور با تبلیغات سنگین رسانه‌ای ارزش‌های ما را هدف قرار داده بودند و تنها هدفشان هم رهبری و ولایت بود؛ اما بصیرت مردم این نقشه‌های شوم را نقش‌برآب کرد.

وی با اشاره به شخصیت وارسته و متعالی شهید حاج قلی‌زاده، وی را یک الگوی تمام‌عیار برای مسئولین دانست و افزود: نباید در سنگرهایمان که سنگرهای خدمت به مردم است، مردم‌داری و مردم‌یاری که یکی از خصایص این شهید بزرگوار بود فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: کار جهادی، تلاش شبانه‌روزی برای کاهش جرم و جرایم، رسیدگی به تظلم‌خواهی مردم عزیز از دیگر خصوصیات بارز این بزرگوار بود که باید سرمشق همه ما باشد.

مدال افتخار ما خدمت به مردم است

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از دیگر سخنرانان این مراسم گفت: سرمایه‌های نظام انقلاب اسلامی همان مردم و ایمانشان است که در دفاع مقدس با جان و دلشان از ناموس و خاکشان دفاع کردند به تمام دنیا ثابت کردند که ایران اسلامی یک پشتوانه قوی و مستحکمی بنام مردم دارد.

وی افزود: مدال افتخار ما خدمت به مردم است و باید در این راستا قدم برداریم و راه و منش شهدای انقلاب اسلامی را مشعلی توأم با حرکتی که پرچمدارش ولایت و رهبری است را سرلوحه خود قرار دهیم.

سردار شهسواری اظهار داشت: ما از معبرهای سختی عبور کردیم از کف خیابان تا سقوط بوکان و اشنویه گرفته تا اغتشاشات اخیر کشور که با نظام عناد داشتند و زخم‌خورده بودند به میدان آمدند تا نظام را ساقط کنند؛ اما به لطف رهنمودهای مقام معظم رهبری به پشتوانه مردم انقلابی بازهم با شکست مواجه شدند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد یک جنگ سختی بنام جنگ ترکیبی هستیم که غرب با بمباران رسانه‌ای و تبلیغاتی خود می‌خواهد دستاوردهای این نظام را وارونه جلوه دهد و مایه یاس و نامیدی را میان مردم رواج دهد.

انتهای خبر/