به گزارش آذرباخیش علیرضا نوروزی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم ارزش گذاری به هنر و اعتلای آن را در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در همین راستا روز ملی هنرهای نمایشی با حضور مهمانان کشوری از جمله «اسرافیل فرج اللهی» مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در میان مردم مناطق زلزله‌زده خوی برگزار شد تا ضمن ارزش گذاری به هنر بهانه‌ای برای برپایی یک دورهمی با هنرمندان باشد.

وی با بیان اینکه از هر فرصت برای ارتباط گیری با هنرمندان عزیز بهره مند خواهیم شد، افزود: در این گونه مراسم‌ها مشکلات هنرمندان مطرح و طی پرسش و پاسخی راهکارهای لازم برای رفع آنان ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه در سال گذشته مشکلات مربوط به بخش هنر و هنرمندان احصا شد، اضافه کرد: باید اذعان کنیم که در بخش تولید نمایشنامه با محتوای ارزنده بومی و ملی ضعف‌های اساسی احساس می‌شود که در تلاش برای رفع آن هستیم.

نوروزی با بیان اینکه آموزش هنرمندان بخش هنرهای نمایشی و تئاتر در دستور کار قرار گرفته است، گفت: علاوه بر تولید نمایشنامه ارزنده بومی و ملی باید بر نمایش تخصصی آن نیز برنامه ریزی کرد که در همین راستا در تلاشیم تا زیرساخت‌های آموزشی لازم را فراهم کنیم.

انتهای خبر/