به گزارش خبرنگار آذرباخیش فرماندار خوی در این مراسم گفت : طرح زیبا و به یادماندنی پیاده راه ، مورد حمایت و قدردانی مردم قرار گرفته و نیز این نشان دهنده استقبال گرم همین مردم از پروژه های فاخر زیباسازی شهری است .

ذبیح اله کاظمی اضافه کرد : شهرستان خوی در حال حاضر با اتحادی که بین مسئولین وجود دارد ، در آستانه بازسازی و روبه پیشرفت قرار گرفته است .

وی با اشاره به جذب اعتبارات ملی و استانی افزود : در راستای ارتقاء و توسعه شهرستان ، اعتباراتی توسط ادارات و سازمان های مختلف جذب شده که در آینده نزدیک شاهد آبادانی هرچه بیشتر شهر دارالمومنین خوی خواهیم بود .

فرماندار خوی همچنین بیان کرد: اجرای چنین طرح هایی موجب جذب گردشگر ، جذب سرمایه گذاران و کاهش قابل توجهی از بار ترافیکی شهری می‌شود که در مجموع بایستی از ۲۰ سال قبل چنین طرح هایی اجرا می‌شد ولی اکنون شاهد عزم و تلاش جهادی مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در همین راستا هستیم که قابل تقدیر و قدردانی است .

مرتضی شهسوار رئیس شورای اسلامی شهر خوی نیز گفت : با همکاری و هماهنگی تنگاتنگ شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی و همچنین حمایت های ویژه فرماندار خوی ، امسال چندین پروژه فاخر به بهره‌برداری خواهد رسید .

وی با اشاره به روند اجرای پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر خوی خاطرنشان کرد : با بهره‌برداری از فاز اول این پروژه ، فاز بعدی پیاده راه سازی در هفته های آتی آغاز خواهد شد که در تلاش هستیم تا در سریعترین زمان ممکن ، کلیه فازهای این پروژه به پایان رسیده و نیز شاهد کاهش بار ترافیکی باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر با اشاره به همکاری و اهمیت همکاری رسانه ها افزود : انتظار مجموعه مدیریت شهری و شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر از رسانه ها ، به نمایش گذاشتن اتحاد مسئولین است که این امر موجب پیشرفت شهر می‌شود ؛ چراکه وحدت در بین مسئولین جزو اولویت های اول ماست تا شهر روند توسعه به خود بگیرد .

حسن نصرالله پور شهردار خوی از اعتبار فاز اول پروژه گفت و افزود : با تلاش همکاران و مجموعه مدیریت شهری و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر ، فاز اول پیاده راه سازی هسته مرکزی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است .

وی اظهار کرد: فازهای بعدی این پروژه باتوجه به بررسی و مطالعات نهایی خیابان مورد هدف ، در سریعترین زمان ممکن شروع و بصورت شبانه روزی کار خواهد شد .

انتهای خبر/