به گزارش آذرباخیش نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم رسیدگی به وضعیت مردم زلزله زده خوی گفت: مردم شهرستان خوی هنوز غرق در مشکلات زلزله هستند و بی کفایتی در مدیریت اجرایی شهرستان غوغا می کند به طوری که مردم خوی ساعت ها در صف های طولانی برای گرفتن نان به سر می برند.

 عادل نجف زاده در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: مردم شهرستان خوی هنوز غرق در مشکلات زلزله هستند؛ وام تخصیصی دولت در حداقل مقدار پرداخت نشده و در بانک های عامل بلوکه است. همچنین خانه‌های مستحق تخریب، تعمیر زده شده و قبوض آب، برق و گاز میلیونی برای مردم صادر می شود. بانک ها در اوج بی اخلاقی توان مردم را بریده‌اند.

وی ادامه داد: دولت برای مستاجران آسیب دیده از زلزله چه کاری کرده است؟ بی کفایتی در مدیریت اجرایی شهرستان غوغا می کند. مردم خوی ساعت ها در صف های طولانی برای گرفتن نان به سر می برند.

نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت:  اگر ظرف ۴۸ ساعت آینده شرایط سخت پخت نان و تحویل آن به مردم درست نشود، از همه ظرفیت قانونی و نظارتی خود برای حل مشکل مردم استفاده خواهم کرد.

انتهای خبر/علی محبوبی