غلامعلی شریف مدیرعامل مؤسسه خیریه آیت اله خویی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش در آئین بهره‌برداری از مجتمع با اعلام اینکه سلامت سرای خوی به‌منظور ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و درمانی ساخته شده است گفت: سلامت سرای مجهز مرحوم آیت‌الله خویی در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار و زیر بنای ۴ هزار و ۶۰۰ مترمربع به‌صورت پیش‌ساخته و مقاوم در برابر حوادث طبیعی در جوار بیمارستان مرحوم آیت ا.. خویی برای ارائه خدمات خیریه به سالمندان و نیازمندان با مساعدت مالی ۲۰۰ میلیاردریالی خیرین ساخته شده است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه آیت اله خویی افزود: این سلامت سرا با مشارکت و همراهی خیران و دوستداران آیت ا.. خویی مطابق با آخرین استانداردها در جهت ارائه خدمات بهتر به سالمندان ساخته شده است.

وی تأکید کرد: این مجتمع با ظرفیت ۵۰۰ نفر شامل ۴ بخش اقامتگاه، مرکز فرهنگی، مرکز رفاهی و بخش خدمات درمانی است که مرحله اول آن با ظرفیت ارائه خدمات به بیش از ۴۰ نفر است و هر اتاق آن دونفره و هر اتاق مجهز به سرویس بهداشتی و حمام جداگانه است و اقامت در آن برای سالمندان نیازمند رایگان خواهد بود.

غلامعلی شریف با اشاره به مجتمع مسکونی ۴۰ واحدی این سلامت سرا تشریح کرد: مجتمع مسکونی راه ایمان آیت‌الله سیستانی شامل ۴۰ واحد پیش‌ساخته استاندارد ۳۶ مترمربعی است که با مساعدت ۱۲۵ میلیاردریالی دفتر آیت سیستانی با اولویت اسکان موقت زلزله‌زدگان و اسکان نیازمندان در حوادث طبیعی و در بلندمدت در راستای اهداف پدافند غیرعامل احداث شده است.

انتهای خبر/