محمدصادق نژاد نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آدرباخیش با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره احیای غذاهای سنتی و بومی، معرفی آداب‌ورسوم و فرهنگ اصیل ایرانی است، گفت: به‌منظور احیا و ترویج غذاهای سالم سنتی و همچنین خلق لحظات شادی و نشاط برای شهروندان جشنواره غذاهای سنتی با عنوان آنا سفره سی به همت شورای اسلامی شهرداری خوی در این شهرستان برگزارمی شود.

وی در ادامه تشریح اقدامات جدید شهرداری خوی با اشاره به محل جدید مجتمع نمایشگاه‌های خودرو گفت: استعلامات لازم در خصوص اتمام این مجتمع انجام و پاسخ آن نیز ارسال شده است و به همت بنگاه‌داران، شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان امسال شاهد افتتاح مجتمع نمایشگاه‌های اتومبیل خواهیم بود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خوی عنوان کرد: مراحل اولیه مطالعات تغییر کاربری چندین مورد زمین شهرداری در داخل شهر از اداری به تجاری و رفاهی در جهت ایجاد هتل چهار یا پنج‌ستاره به جهت واگذاری به سرمایه‌گذار انجام شده است .

محمدصادق نژاد همچنین خاطرنشان کرد: پارک ترافیک شهرداری خوی همچنین باتوجه‌به اینکه چندین سال در حالت بلاتکلیف مانده بود، به دستور شهردار با جدیت بر آغاز بکار مجدد این مجموعه تاکید و طی هفته‌های آتی شاهد بازگشایی مجدد این مجموعه آموزشی خواهیم بود.

انتهای خبر/