ذبیح الله کاظمی فرماندار ویژه شهرستان خوی در گفت گو با خبرنگار آذرباخیش ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در سال گذشته که سال سختی برای مردم و مسئولین منطقه زلزله خوی بود، زلزله نتوانست دولتمردان را از خدمت رسانی بازدارد و ادارات و سازمان‌ها با قدرت تمام و جهادی کار‌های عمومی دولت و مردم را ادامه دادند و امروز ۱۲۰ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود؛ که از این تعداد ۹۰ پروژه بهره برداری و ۳۰ پروژه کلنگ زنی می‌شود.

ذبیح آله کاظمی افزود: در مجموع برای این پروژه‌ها در زمینه‌های عمران شهری و روستایی، جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، تسهیلات اشتغالزایی، بهداشت، نوسازی مدارس، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار خوی ادامه داد: از این تعداد ۳۰ پروژه صنعتی، اقتصادی و خدماتی هستند که برای آن‌ها ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و زمینه اشتغال برای ۲۵۰ نفر فراهم می‌شود.

وی همچنین گفت: حضور میدانی مسوولان دستگاه‌های اجرایی در مناطق شهری و روستایی برای بررسی مسائل و مشکلات مردم از برنامه‌های هفته دولت در شهرستان به شمار می‌رود.

فرماندار خوی برگزاری جلسات میز خدمت و بررسی مسایل و مشکلات با حضور مردم و مسوولان در مناطق شهری و روستایی را از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان برشمرد.

کاظمی بیان کرد: مسوولان وظیفه دارند خدمت جهادی و شبانه روزی داشته باشند و در راستای جهاد تبیین عملکرد خود را به مردم ارائه دهند تا ارتباط بین مردم و مسوولان بیشتر شود.

امام جمعه خوی نیز در این مراسم با گرامیداشت داشت هفته دولت گفت: اگر نگاه کنیم به دولت‌هایی که در زمان‌های گذشته روی کار آمدند، ولی موفق نشدند علت آن دلبستگی به دنیا و پست و مقام و خدمت نکردن به مردم است.

حجت‌الاسلام قاسم خانی افزود: بهترین روش کار دولتی، داشتن برنامه و مبنای صحیح داشتن در کار است و امروز دولت جمهوری اسلامی بخاطر داشتن برنامه آینده گر بیش از ۴۰ سال است که با تمام قدرت به پیش می‌رود.

انتهای خبر/