قادر ولی نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش با اعلام این خبر گفت: جشن عاطفه‌ها در بیش از ۲۵۰ مدرسه خوی برگزارشده که دانش‌آموزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا کردند .

وی افزود: در این آئین خداپسندانه بیش از ۱۶ میلیارد ریال به خانواده‌ها و دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوی کمک شد.

وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها تربیت عاطفی، ایجاد حس نیکوکاری و نوع‌دوستی در بین دانش‌آموزان دانست و اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی در سطح مدارس این پیام را به دانش‌آموزان یاد می‌دهد می‌توانند به‌صورت عملی، کمک به هم نوع خود را یاد بگیرند.

ولی نژاد اظهار داشت: ۳۵ مرکز نیکوکاری نیز با برگزاری جشن عاطفه‌ها و جمع‌آوری کمک‌های مردمی سهم مهمی در این امر خیر و خداپسندانه داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوی در خصوص اقدامات صورت‌گرفته برای واحدهای تخریب شده مددجویانی که در زمین‌لرزه‌های اخیر این شهرستان دچار خسارت و یا تخریب شده بودند اشاره کرد و افزود: ۲۵۰ واحد تخریب شده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان که دچار خسارت و یا تخریب شده بودند با کمک خیرین نیک‌سرشت در حال ساخت و نوسازی است که با پیشرفت ۹۰ درصدی به‌زودی شاهد بهره‌برداری آنها خواهیم بود.

انتهای خبر/