به گزارش خبرنگار آذرباخیش رضا ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان خوی ضمن تبریک پیروزی محور مقاومت گفت: شاهد تحقق وعده‌های الهی هستیم و امیدواریم این استکبار از این جهان ریشه‌کن شود.

وی افزود: شهرستان خوی دارای سبقه فرهنگی و مذهبی بالای و جایگاه ویژه‌ای دارد و دولت سیزدهم نگاه متفاوتی برای شهرستان و استان دارد.

ابراهیمی اظهار داشت: امروز در دورانی زندگی می‌کنیم که حاکمیت آن به‌نوعی حاکمیت الهی است و در رأس آن یک جامع‌الشرایط قرار دارد .

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: این افتخاری برای ماست که اکنون زمانی مسئولیت قبول کردیم که در نظام اسلامی هستیم و ولی‌فقیه در رأس آن است.

وی تصریح کرد: هدف در این نظام و دولت، اجرای احکام الهی است و اگر امروز بتوانیم این احکام الهی را در جامعه جاری سازیم حتماً در راستای رضایت خداست.

وی، انتخابات مجلس و خبرگان رهبری را از رویدادهای مهم عنوان کرد که قرار است در چند ماه آینده اتفاق بیفتد و گفت: باید تمام تلاشمان را برای برگزاری پرشور و سالم به‌کارگیری کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود ظرفیت قابل‌توجه بیش از ۹۰۰ کیلومتری مرز در این استان با سه کشور گفت: دراین‌بین، ۵۵۰ کیلومتر مرز با ترکیه داریم که تاکنون از ظرفیت این مرز استفاده لازم صورت نگرفته؛ ولی در دولت سیزدهم برای بهبود این وضعیت برنامه‌ریزی‌شده است.

سرتیپ دوم پاسدار مجید ارجمندی فر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیز در این مراسم گفت: خدمت بی‌منت مردم در اولویت برنامه‌های مسئولین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با رهبری قدرتمندانه مقام معظم رهبری و حمایت مردم از ولایت، کشور ایران از قدرت و صلابت بالایی در منطقه برخوردار است، تصریح کرد: با فرماندهی سردار سلیمانی، داعش را در سوریه و عراق زمین‌گیر کردیم.

سردار ارجمندی فر با اشاره به رشادت‌های شهر خوی و جوانان غیورش در جنگ تحمیلی گفت: جوانان خوی با نثار جانشان نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان قسم‌خورده بیفتد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام‌جمعه خوی نیز در این مراسم اظهار کرد: خوی در بخش مرز رازی، آب شرب و تردد مسافران مشکلات زیادی دارد که ضروری است فرماندار جدید شهرستان آنها را مدیریت و حل کند.

در این آیین که صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان خوی با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، امام‌جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، کریم علی‌نژاد به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان خوی معرفی و از خدمات ذبیح‌الله کاظمی قدردانی شد.

انتهای خبر/