به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه شهر خوی در این اجتماع ضمن محکوم‌کردن جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن بیمارستان المعمدانی گفت: در این وهله از جنایات رژیم کودک کش لازم است عموم مسلمانان و آزادگان جهان با برگزاری تجمعات، حمایت خود را نسبت به مجاهدان فلسطینی اعلام داشته و اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند که بحمدالله دل‌های بیدار در سرتاسر دنیا وجود دارند و در قبال این وحشی‌گری‌ها سکوت را شکسته و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز می‌دارند.

وی با ابراز تأسف از بعضی اظهارنظرهای سخیف و بی‌منطق که شروع عملیات از طرف حماس را عامل جنایت افروزی رژِیم صهیونیستی می‌دانند، اظهار داشت: اگر دزدی وارد منزل شخصی بشود و او برای دفاع از اموال خود به مقابله با دزد بپردازد در این صورت وی مدافع محسوب می‌شود یا مهاجم؟ دفاع فلسطینیان از وطن خود حق طبیعی ایشان است .

امام‌جمعه خوی خاطرنشان کرد: شهروندان رژیم نامشروع اسرائیل خودشان نیز به‌خوبی می‌دانند اشغالگر هستند و باید فلسطین را ترک کنند. مگر نه این است که فلسطینیان بر روی آوار منازلشان می‌نشینند و اشغالگران با شنیدن صدای آژیر خطر از اسرائیل فرار می‌کنند.

قاسم‌خانی تصریح کرد: رزمندگان مقاوم حماس نه‌تنها حامی مردم مظلوم فلسطین بلکه مدافع همه مسلمانان و به‌ویژه ایران عزیزمان هستند. زیرا رژیم منحوس صهیونیستی رؤیای از نیل تا فرات و حمله به ایران و به‌هم‌زدن جبهه مقاومت را در سرخود می‌پروراند، ازاین‌رو حمایت از فلسطین نه‌تنها حمایت از مظلوم بلکه نقش‌برآب کردن نقشه‌های استعماری نظام سلطه است.

انتهای خبر/