به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه شهرستان خوی در ابتدای مراسم محفل قرآنی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و اتفاقات جهانی گفت: امروز در تمامی دنیا ماهیت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ثابت شد که با جلوه سازی و رنگ و لعاب، خود را دوستدار مردم و کودکان نشان می‌دهند این در حالی است که امروز هزاران نفر را که بیشتر آنان کودکان و زنان هستند به شهادت رساندند.

وی افزود: این اتفاقات منجر شد تا ملت دنیا بیدار شوند که هرچند باوجوداینکه بعضی از دولت‌ها موضعی نگرفتند اما مردم آنها تجمعات میلیونی برگزار کردند.

امام جمعه خوی از بیداری جهان در کشورهای غربی گفت و افزود: از آمریکا و انگلستان و فرانسه گرفته تا حتی خود یهودی‌ها هم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواستند و در کنار آن نیز مهره نظام سلطه دبیر سازمان ملل نیز برای ظلم و ستم دست رد زده‌اند.

وی در ادامه اظهار داشت: روحیه جنگ‌طلبی و مبارزه با استکبار در سایه تزریق روحیه به جبهه مقاومت به وجود آمده که چنین رشادتی از خود نشان می‌دهند.

قاسم خانی جهاد تبیین را برای تمام مردم واجب دانست و گفت: امروز همه ما موظف هستیم تا مظلومیت مردم غزه و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی را در جامعه و بخصوص رسانه‌ها تبیین کنیم؛ چراکه امروز شاهد جنگ ترکیبی و رسانه‌ای شاهد نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: غول رسانه استکبار جهانی در افکار مردم فعالیت می‌کرد؛ اما با وجود تهاجمات و برنامه‌های بسیار و فیلترهای هوشمن خود و در واقع امپراتوری رسانه نتوانست بیداری جهانی را در خصوص غزه را سانسور کند.

امام جمعه خوی تصریح کرد: همان آمریکایی که داعش را به وجود آورد و بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مردم سوریه را قتل‌عام کرد امروز هم شکل دیگر داعش را که همان رژیم غاصب صهیونیستی هست، حمایت کرده و دست به جنایت‌های بی‌رحمانه می‌زنند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی در پایان اظهارداشت: سکوت تلخ شاهدان عینی در مقابل کودک کشی صهیونیست‌ها دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد و امیدواریم با ورود همه کشورهای جهان مخصوصاً کشورهای مسلمان نسل‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی پایان یابد.

گفتنی است این ویژه‌برنامه باهدف حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت و به یاد شهدای مظلوم فلسطین با تلاوت قاریان بین‌المللی و ممتاز کشوری حاج یونس شاه مرادی و حاج سید محمدجواد حسینی و نیز با اجرای گروه تواشیح خاتم الاوصیاء (عج) و با حضور مردم دارالمومنین شهرستان خوی در امام زاده سید بهلول برگزار شد.

انتهای خبر/