به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در جمع مردم دارالمؤمنین شهرستان خوی گفت: امروز حماس نشان داد ارتش اسرائیل برخلاف تبلیغات رسانه‌ای خود بسیار ضعیف و پوشالی است.

وی افزود: حقیقت برای همه ما مشخص شده است و همه دنیا می‌داند که حق کیست و باطل کیست، صهیونیست‌ها مبنای جنایات خود را بر اساس اعتقادات پوچ و باطل خود انجام می‌دهند، امروز حماس نشان داد ارتش اسرائیل برخلاف تبلیغات رسانه‌ای خود بسیار ضعیف و پوشالی است.

وی اظهار داشت: دفاع استکبار جهانی از جنایات وحشیانه رژیم همان دوگانگی برخورد با مسائل بین‌المللی است که منجر شده است سردمداران دموکراسی غرب دیگر اعتباری نزد افکار عمومی نداشته باشند.
سردار رجبی گفت: این حجم از جنایت در طول تاریخ بشر بی‌سابقه است و کسانی که الان حرف از دموکراسی می‌زنند همان‌ها حامی این جنایات هستند و هر روز نیز بر طبل دشمنی می‌کوبند و مردم مظلوم غزه را به خاک و خون کشیده‌اند.

فرمانده سپاه شهدا خاطرنشان کرد: آنها نه‌تنها به جنایات خود می‌خواهند سرپوش بگذارند؛ بلکه با سانسور رسانه‌ها نیز می‌خواهند جنایات وحشیانه خود را توجیه کنند که در اقدامی وقیحانه با اجیر کر برخی از چهره‌های مشهور در فضای مجازی می‌خواهند واقعیت جنگ را نیز وارونه و آن‌طور که خودشان می‌خواهند جلوه دهند.

سردار رجبی افزود: وجود سیاست‌های دوگانه سردمداران جامعه جهانی تمام معادلات را از بین برده است و این مردم بیدار هستند که حق از باطل را تمیز می‌دهند و در سراسر جهان شعار آزادی‌خواهی را سر می‌دهند.

وی تصریح کرد: رزمندگان فلسطینی اوج و عظمت اسلام را نشان دادند و رژیم پوچ صهیونیستی را به نقطه‌ای کشاندند که همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کردند دیگر به‌هیچ‌عنوان قابل‌ترمیم نخواهد بود.

 پیروزی قطعاً از آن رزمندگان حماس خواهد بود.

سرهنگ پاسدار مصطفی آقائی فرمانده سپاه خوی نیز با اشاره به تحولات منطقه گفت: رزمندگان مقاومت تمام معادلات استکبار جهانی را برهم زدند و نشان دادند که رژیم صهیونیستی خیلی پوچت تر از آن است که خودشان مدعی هستند.

وی افزود: قطعاً پیروز میدان نبرد حق بر علیه باطل از آن رزمندگان مقاومت خواهد بود و به دنیا نشان خواهند داد که خون شهدای فلسطینیان پایمال نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در تحولات جهانی شاهد تغییرات گسترده و اثربخشی هستیم که استکبار جهانی را سردرگم کرده است.

فرمانده سپاه خوی تصریح کرد: جبهه مقاومت روز بروز در حال پیشرفت همه‌جانبه است و دیگر یکه‌تازی صهیونیست‌های جنایت‌کار به اتمام رسیده است.

انتهای خبر/