کریم علی‌نژاد فرماندار خوی روز جمعه در حاشیه آغاز بکار رأی‌گیری در شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» با بیان اینکه مردم خوی همواره حماسه‌ساز بوده‌اند اظهار داشت: از ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری مردم ولایت‌مدار شهرستان خوی همچون گذشته حضوری پر شور پای صندوق‌ها دارند و قطعاً دشمن بعد از حماسه سیاسی ملت شریف ایران اسلامی مجدداً سیلی بزرگی از این مردم بصیر خواهد خورد.
وی در درخواستی از شهروندان تأکید کرد: ملت عزیز به هیچ خبر حاشیه‌ای و شایعه توجه نکنند و اخبار رسمی انتخابات، نتایج و موضوعات مربوط به انتخابات را حتماً از طریق ستاد انتخابات پیگیری کنند و رأی‌دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.
علی‌نژاد با یادآوری این مطلب که انتخابات یک حماسه بزرگ سیاسی و نشان‌دهنده مردم‌سالاری دینی است افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، از صبح امروز تمامی اعضای شعب اخذ رأی در محل‌های مشخص شده مستقر شدند و باتوجه‌به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، پیش‌بینی می‌شود مشارکت بالایی در حوزه انتخابیه خوی داشته باشیم و همچنین پیش‌بینی‌های لازم در خصوص برگزاری انتخاباتی بدون نقص انجام شده است.
فرماندار خوی یادآور شد: همه دست‌اندرکاران ستاد انتخابات در خصوص عمل به قانون و رعایت اصل بی‌طرفی توجیه شدند و امیدواریم مشکل خاصی پیش نیاید.
این مقام مسئول گفت: شهرستان خوی باهمت مسئولان و مردم از اقشار مختلف جامعه حماسه پرشور انتخاباتی را در روز ۱۱ اسفند با بیش از ۲۹۱ هزار نفر از واجدان شرایط تا بدین لحظه خلق کرده‌اند.
وی افزود: انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حاصل خون شهدا است؛ لذا در مقابل توطئه‌های دشمنان از این مهم صیانت می‌کنیم.
فرمانداری خوی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری افزود: حضور حداکثری مردم اهمیت بزرگی دارد چرا که پشتوانه عظیم مردمی در پشت انقلاب اسلامی است و الحمدلله امروز هم در شهرستان خوی شاکر هستیم که از همان اول وقت مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند و حضور پرشوری دارند.
وی در پایان با تقدیر از مردم، رسانه‌ها، متنفذان و نخبگان گفت: ۲۱۹ شعب اخذ رأی به‌صورت ثابت و سیار شهری – روستایی آماده اخذ رأی هستند.

انتهای خبر/