حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی شکوری امام جمعه خوی در گفتگو با آذرباخیش با تبریک روز ارتش, ارتش را مظهر اقتدار ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از روز اعلام وفاداری به انقلاب و نظام در حضور امام راحل همواره دوشادوش دیگر نیروهای نظامی در هر مرحله و بحرانی در کنار مردم بوده و بعنوان بازوی اقتدار; ایران اسلامی را از هر گزندی حفظ کرده است.

وی افزود: ارتشیان عزیز هر روز بیشتر از دیروز با پیشبرد اهداف نظام در راستای امنیت پایدار تلاش کرده اند و با ساخت موشکها و پهبادهای پیشرفته و همچنین دیگر تاکتیکهای نظامی, ارتش های دنیا را در بهت و حیرت انگشت به دهان گذاشته اند.

حجت الاسلام شکوری با برشمردن دستاوردهای کم نظیر ارتش ایران تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی دستاوردهای کم نظیری را در زمینه های زمینی,دریایی و هوایی برای امنیت دفاعی و پیشبرد اهداف نظام داشته است و همیشه در بزنگاه ها نقش موثر و فراموش نشدنی را از خود به نمایش گذاشته است.

امام جمعه خوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم ۴۸ هزار شهید والا مقام در جنگ تحمیلی نمونه بارزی از خدمت صادقانه,ایثار و فداکاری را در حفظ امنیت پایدار و دفاع از مرزهای ایران اسلامی, با صلابت به اثبات رسانده اند.

انتهای پیام/