جمعی از مسئولین آذربایجان غربی با صدور پیام و بیانیه هایی حوادث تروریستی در تهران را محکوم کردند.

استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه سراسر استان، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولین کشوری و لشکری در پیام های جداگانه ای شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اخیر تهران را تبریک و تسلیت گفتند.

متن پیام استاندار آذربایجان غربی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

حوادث تروریستی چهارشنبه خونین تهران در ماه مبارک رمضان که به شهادت تعدادی از هموطنان مظلوم ما منجر شد، مولود نامیمون تفکرات افراطی و انحرافی است که محکوم به شکست و نابودی است.شهروندان ایرانی از همه قومیت‌ها و مذاهب باید وحدت کلمۀ خود را حفظ کنند و مشترکات خود را بر مدار دوری از خشونت و افراط و تفریط جاهلانه توسعه بدهند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز علی الخصوص هم استانی عزیزمان شهید جعفر جعفر زاده  و شهید حمید امدادی مسول دفتر آقای دکتر بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارم.

متن پیام سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز به شرح زیر است:

بسمه تعالی

« ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون »

ترور کور و اقدامات موذیانه تروریست های تکفیری در ماه میهمانی خدا در کشورمان که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از فرزندان ملت گردید، بار دیگر حقانیت نظام اسلامی و گفتمان انقلاب در مبارزه بی امان با گروهک های تروریستی را به اثبات رسانید و گام های استوار امت اسلامی را در تداوم راه مقاومت و مبارزه با تروریسم مصمم تر کرد.

سپاه شهداء استان آذربایجان غربی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، دفاع از امنیت مردم و کشور را هدف اصلی خود می داند.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در محکومیت حمله تروریستی مزدوران تکفیری در تهران بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی

“ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون”

اقدامات موذیانه تروریست های تکفیری در مرقد مطهر  حضرت امام خمینی(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی  که مولود نامیمون تفکرات افراطی و انحرافی استکبار جهانی  بار دیگر  منطق واقعی دشمنان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران را با صراحت تمام به نمایش گذاشته و نشان دادند که در پشت نقاب مدعیان حقوق بشر چه جنایتکارانی  قرار گرفته اند.

این اقدامات کور تکفیری که  منجر به شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان گردید ،  نشان از عصبانیت و خشم حیوانی  مزدوران تکفیری  در مقابل اراده و وحدت ملّت غیور و شهید پرور ایران اسلامی و سند محکم دیگری از دشمنی و سبعیت مزدوران و اربابان آنان است که محکوم به شکست و نابودی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی  ،  شهادت تعدادی از هموطنان عزیز و فرزندان غیور این مرزو بوم را که درحین انجام وظیفه و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی  و در مقابله با تروریست های   کوردل  به درجه رفیع شهادت رسیدند را  به امام زمان (عج)  ،  رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی ) و ملت بزرگوار ایران اسلامی  به  ویژه خانواده  این عزیزان تسلیت و تبریک  عرض نموده و از درگاه خداوند متعال  برای شهدای این حادثه تروریستی ، علوّ درجات و برای بازماندگان آنها صبر جزیل و  طلب عافیت و سلامت برای مجروحان این حادثه تروریستی مسئلت دارد.

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی