نماینده شهرستان های خوی و چایپاره حمله تروریستی افراد مسلح به مرقد مطهر حضرت امام(ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی را به شدت محکوم کرد و گفت: حمله همزمان چند مزدور مسلح به حرم امام خمینی(ره) و بخش ملاقات های مردمی ساختمان مجلس شورای اسلامی و هدف قرار دادن مردم بی دفاع و روزه دار، عمق کینه و ضعف و زبونی گروه های تروریستی در مقابله با مدافعین حرم حکایت داشت و نشان داد دشمنان قسم خورده ما زبون تر و پست تر از آن هستند که توان رویارویی مستقیم با رزمندگان اسلام را داشته باشند.

دکتر سیدتقی کبیری، هدف از این اقدام ددمنشانه را نا امن جلوه دادن جمهوری اسلامی و جلب رضایت و حمایت بیشتر استکبارجهانی از تروریست ها عنوان کرد و افزود: گروه های معاند و تکفیری بعد از هر شکست مفتضحانه در منطقه، چند جوان متحجر را اجبر کرده و با انجام حملات انتحاری و آتش گشودن به مردم بی گناه، جنجال سیاسی راه می اندازند تا بهتر و بیشتر بتوانند دلارهای کشورهای خودفروخته عربی و اربابان استکباری آنان را به سمت خود سرازیر ساخته و به کشتارهای ددمنشانه خود در منطقه ادامه دهند.

نماینده شهرستان های خوی و چایپاره افزود: آنها غافل از این هستند که جمهوری اسلامی مشکلات یک جنگ تمام عیار را به مدت ۸سال از نزدیک لمس کرده و از تجربه و امکانات لازم برای مقابله با اقدامات تروریستی برخوردار است و به تعبیر مقام معظم رهبری، این ترقه بازی ها تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت.

کبیری تصریح کرد: این اقدام کوردلانه، وحدت و همبستگی مردم و مسئولان کشور را بیش تر کرده و عزم آنان را برای نابودی کامل گروه های تکفیری و حامیان تروریستی شان راسخ تر خواهد کرد.

دکتر سید تقی کبیری تاکید کرد: اولین بار نیست که هدف آتش کینه دشمن قرار می گیریم، ما در طول ۳۹ سال انقلاب اسلامی همواره در آماج حملات بدخواهان قرار داشتیم و بعد از هر حمله، بیدارتر و هوشیارتر شده ایم.

وی، شهادت هموطنان بی گناه در دو حادثه تروریستی اخیر تهران را خدمت مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده های داغدار آنها تبریک و تسلیت گفت و افزود: وجود امنیت کامل در کشور و همچنین حضور مردم در کنار نیروهای سپاه، ناکامی دشمنان را رقم زد که جا دارد از تلاش های شبانه‌روزی و فداکاری‌ کلیه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نظامی و انتظامی کشور قدردانی گردد.

انتهای پیام/