در پی اقدام تروریستی گروهک وابسته به داعش در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) سپاه خوی طی بیانیه ای این حرکت ابلهانه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده بسم رب الشهدا و الصدقین مردم شریف و ولایی ایران اسلامی بار دیگردر یک اقدام کورکورانه دشمنان خدا شاهدبه شهادت رسیدن جمعی از هموطنمانمان شدند که با زبان روزه به دیدار محبوب شتافتند.

این بیانیه افزود:تروریست ها در خیال خام خود سعی کردند با ایجاد رعب و وحشت در کشوری که به خون فرزندان برومندش تنومند شده اغتشاش کرده و امنیت را زیر سوال ببرند اما رزمندگان اسلام اعم از نیروهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی عرصه را بر این کوردلان تنگ کردند و کمتر از ۶ساعت هر سه تیم تروریستی را به هلاکت رساندند.

در این بیانیه آمده: تروریست ها هنوز برایشان سنگین است که بفهمند فرزندان برومند ایران اسلامی بیدی نیستند که از این بادها بلرزند و بنا به فرموده رهبری در دیدار با دانشجویان ظهر همان روز جاری باید گفت :”که اتفاقات ۱۷خرداد در اراده‌ی مردم تأثیری نخواهد گذاشت و همه بدانند این‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده ملت و مسئولین کشور اثری بگذارند“.

این بیانیه گفته: مردم بصیر و ولایی نشان دادند که وحدت حرف اول را در هر حادثه و رخداد می زند و نیروهای امنیتی نیز اقتدار و آمادگی خود را به معرض دید جهانیان گذاشتند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده های شهدای معزز دو حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره)و آرزوی شفای عاجل بر مجروحان این دو حادثه، با محکوم کردن حرکت و اقدام زشت و غیر انسانی گروهک منحله داعش، بر استقامت، انسجام و وحدت تاکید و خواستار اشد مجازات برای عاملان هر دو حادثه شد.

انتهای پیام/