با کمک و همت خیرین و نیکوکاران خویی ۱۰۰۰نفر از مددجویان ،کودکان و زنان سرپرست خانوار کمیته امداد و نیز جمعی از نیازمندان مرکز نیکوکاری خوی روزه خود را کنار هم افطار نمودند

رمضان ماه خوبی ها و دست گیری هاست . چه بسیار انسانهایی که در این ماه دل در گرو باری تعالی می دهند و در راه ایزد کریم سخاوتمندانه قدم برمیدارند و با دستگیری از نیازمندان برای آخرت خود توشه و برای این دنیا رضایت قلبی و آرامش خاطر جمع می نمایند.آفرین میگوییم بر فرشتگان زمینی که با عنایت به غایت نهایی کمک و دستگیری ،به یاری همنوعان خویش می شتابند .
مردم و خیرین نیکوکار خویی همیشه و در هر برهه ای از زمان اگر احساس نیازی در شهر صورت گیرید عاشقانه و خالصانه می شتابند و در این راستا جزو اولین ها می باشند.
مصداق حرکت خیرخواهانه خیرین خویی آیه ۲۱۵ سوره بقره میباشد که خداوند متعال می فرمایند: مهم نیست چه چیزی احسان می کنید ،از هرآنچه که دارید و میتوانید احسان کنید.
با کمک و همت خیرین و نیکوکاران خویی ۱۰۰۰نفر از مددجویان ،کودکان و زنان سرپرست خانوار کمیته امداد و نیز جمعی از نیازمندان مرکز نیکوکاری خوی روزه خود را کنار هم افطار نمودند.در این مراسم که در محیطی آرام و مملو از شوق و حضور رمضانی برگزار شد میهمانان بر سر سفره ی اطعام خیرین خویی نشستند و روزه خویش را با لقمه هایی از برکت و خیرخواهی افطار نمودند.
امیدآن میرود اینگونه مراسم برای نیازمندان تداوم کافی و مستمری داشته باشد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم : هادی عباسپور