در این بیانیه خطاب به تمامی استکباران و غاصبان آمده القدس لنا نماد شعاری تمامی مردم آزادی خواهی است که در برابر استکباران جهان قد علم کردند.

در ادامه این بیانیه آمده: امام خمینی(ره) این بت شکن عصر امروز با تدبیر حکیمانه خویش به داد مظلومان و ستمدیدگان شتافت و با دادن فرمان روز قدس جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم نمود و پیروان بر حقش، همه ساله با فریادهای اعتراض آمیز خود سبب قدرت وقوت قلب مردم فلسطین می شوند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده روز قدس، روز اتحاد مسلمین و روز مقاومت و روز همبستگی با ملت مظلوم و بی پناه فلسطین و پشتیبانی سرنوشت ساز از مقاومت مردمی است که در خانه و کاشانه خود، زیر آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند، مجروح و معلول می‌شوند و یا در سرزمین خود، توسط رژیم اشغالگر به زندان می‌افتند.

این بیانیه گفته: ملت مسلمان و پیشتاز ایران، همصدا با مسلمانان و آزادگان جهان، روز قدس امسال با صلابت هرچه تمام‌تر به حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت اسلامی و پشتیبانی مسلمانان غزه که در زیر آتش ظالمانه دشمن هستند، شتافته و جنایات رژیم صهیونیستی و آل سعود را که بی رحمانه و وحشیانه زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع را در فلسطین، یمن و… به خاک و خون می کشند را محکوم خواهند نمود. و بدین جهت موجب دلگرمی مبارزان فلسطینی و وحشت این رژیم و حامیان غربی اش خواهند شد.

باید گفت روز قدس یعنی حیات اسلامی یعنی روزی که مردم مسلمان و روزه دار ایران، همواره این روز را گرامی داشته و با نمایش وحدت و اقتدارشان، پیام همبستگی خود رابه ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

در قسمت دیگر این بیانیه آمده راهپیمایی روز قدس امسال باشکوهتر از همیشه خواهد بود و فریاد نابودی این غده سرطانی بلندتر خواهد بود و ملت ایرانی با همدلی و همزبانی با مردم مظلوم فلسطین بر آزادی قدس شریف و همه اراضی اشغالی و احقاق حقوق تضییع شده آنان تاکید می‌کنند.

این بیانیه در پایان ضمن اعلام حضور گسترده بسیجیان سپاه خوی در راهپیمائی عظیم روز جهانی قدس ، از کلیه مردم شریف و همیشه درصحنه این شهرستان نیز برای خلق حماسه ای دیگر در روز قدس دعوت کرده است .

انتهای پیام/