فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوی در گفتگو با آذرباخیش ،با یادآوری حادثه تلخ و حزن آلود حمله به  هموطنانی که در دفاع از آیات و روایات الهی و برای پاسداشت عفاف و حجاب در مسجد گوهرشاد مورد هجمه ناجوانمردانه قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند گفت: این حرکت رژیم سفاک پهلوی در حقیقت نشات گرفته از خوی حیوانی و ددمنشانه آنان است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر با اشاره به تعبیرات رهبرمعظم انقلاب درسال‌ های اخیر درمورد فعالیت ‌های دشمن افزود: رهبرانقلاب بارها از فعالیت ‌های دشمن با عنوان هجمه فرهنگی، شبیخون فرهنگی، براندازی فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم یاد کردند لذا باید در این زمینه فعالیت خود را چندین برابر نماییم چرا که دشمن امروزه بهاز جنگ سخت فاصله گرفته است.

وی ادامه داد: دشمنان اهداف خود در حمله به حریم خانواده و زیر سوال بردن مسئله عفاف و حجاب  با بهره جستن از ابزارهایی چون اندیشه‌ها،تفکرات و فرافکنی‌های قدرت‌های رسانه‌ای سعی دارد سبک زندگی اسلامی را تضعیف نماید و حجاب را محدودیت برای یک خانم جلوه نماید.

این مقام مسئول ادامه داد: هر انسانی که آزاد اندیش است صددرصد به حریم خانواده ارزش قایل است لذا به صورت ذاتی  سعی می کند از این جایگاه دفاع نماید.

وی در ادامه گفت:  ۲۱تیر ماه تمامی خانواده های شهرستان خوی از هر قشر و طبقه ای گردهم می آیند و به صورت راهپیمایی و با دادن شعارهای کوبنده بیزاری و نفرت خود را از حرکت ددمنشانه رژیم پهلوی به جهانیان نشان خواهند داد و پیمان مجدد با آرمانهای امام وشهدا و ولایت می بندد که به دستاوردهای انقلاب اسلامی پایبند باشند. و تا آخرین قطره خون از خون شهدا دفاع کنند.

گفتنی است راهپیمایی عظیم صیانت از حریم خانواده در دهفته حجاب و عفاف روز چهارشنبه از میدان امام خمینی(ره) ساعت ۱۰صبح با حضور تمامی مسئولین،فرماندهان و خانوادههای معظم شهدا و شهرستان خوی شروع و در مصلی امام خمینی(ره) پس از اجرای برنامه هایی چون سخنرانی، شعرخوانی،خطابه گویی،اهدای جوایز به محجبه ها و قرائت بیانیه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/