مسئول بسیج دانشجویی سپاه خوی گفت: خدمت به فقرا و محرومین از سنتهای نبوی و از افتخارات بزرگی است که گروههای جهادی بسیج دانشجویی به آن جامه عمل می پوشانند.

سرهنگ پاسدار هادی پاشایی افزود: دانشجویان دانشگاهها و مراکز اموزش عالی شهرستان خوی به استعداد ۲۰۰ نفر در سال جاری به شوق خدمت خالصانه به محرومین و فقرا در مناطق روستایی ، جذب گروههای جهادی شده اند که در قالب ۱۲ گروه سازماندهی و جهت انجام خدمات در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی،بهداشتی و آموزشی بکار گیری خواهند شد و ما باور داریم که با استفاده از این نیروی جوان و سرشار از انگیزه الهی و انقلابی می توان کارهای بزرگی را انجام داد.

وی گفت: اردوهای جهادی فرصتی برای تمرین خدمت و خودسازی برای دانشجویان است و دانشجویان انقلابی فرمان آتش به اختیار رهبری را در اردو های جهادی معنا می کنند و اجرای این فرمان امام خامنه ای(ره) به معنای انجام خدمت بی منت و مضاعف در عرصه ای است که مورد غفلت مسئولین قرار گرفته و خللی ایجاد کرده است.

پاشایی احداث چهار باب خانه محروم با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) وسپاه خوی در روستاهای برای فقرا،محرومین و ایتام را از اقدامات مهم گروههای جهادی بسیج دانشجویی در سال جاری عنوان کرد  که عملیات آغاز احداث  این پروژه ها از اواسط تیرماه آغاز و انشالله تا پایان شهریور تحویل خانواده ها خواهد شد.

انتهای پیام/