به گزارش آذرباخیش، فرماندار شهرستان خوی در این جلسه ضمن تشکر از تلاش های اعضای شوراهای اسلامی دوره گذشته با اشاره به سیاست های تعیین شده از سوی وزارت کشور و لزوم آموزش منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: با توجه به درصد بالای حضور مردم در انتخابات اخیر و انتظارات آنان از منتخبین خود باید اعضای  شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به  وظایف خود آگاهی کامل داشته باشند.

سید محمد عابدی  در آستانه ی شروع به کار منتخبین شوراهای اسلامی شهر و  روستاها اظهار داشت: هدف از برگزاری دوره ی آموزشی توجیهی منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها وروستاها ، استقرار قانونمند شوراها و آگاهی و شناخت آنها نسبت به وظایف خود در دوره فعالیت در شوراهای اسلامی است.

فرماندارخوی با اشاره به فرآیند رشد و توسعه در شهرها اظهار داشت: شهرها جسم زنده می باشند و برای مدیریت یک شهر باید رشد و توسعه در همه زمینه ها متوازن و همه جانبه  باشد.

وی در ادامه توجه به مبلمان شهری ، توسعه حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری را از جمله مطالبات اساسی مردم عنوان و از منتخبین شوراهای اسلامی شهرها خواست تا این موضوعات را در دستور کار برنامه های خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/