فرمانده سپاه خوی گفت: از اول مهرماه همزمان با سالروز هفته دفاع مقدس بیمارستان صحرایی در منطقه قطور خوی دایر می شود.

 

به گزارش آذرباخیش ، سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این بیمارستان صحرایی با هدف ارائه خدمات رایگان درمانی و بهداشتی به مردم و روستائیان منطقه و بخش قطور از دوم هفته دفاع مقدس در شهر قطوربه مدت یک هفته با تمام امکانات درمانی و با حضور متخصصان راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس بیسج سپاه خوی ۲۷ عنوان برنامه را با محوریت دفاع مقدس اجرا می کند اظهارداشت: رژه نیروهای مسلح، برگزاری ۱۰ یادوره شهدا ازجمله یادواره کارمندان شهدای بسیجی، مسابقات قرآنی بسیجیان، مسابقات مقاله نویسی و مسابقات ورزشی جام دفاع مقدس و دیدار با خانواده های شهدا از جمله این برنامه هاست.

سرهنگ علایی، استقرار اکیپ پزشکی رایگان در نقاط محروم شهر، فعال کردن ستاد و کمیته‌های تخصصی دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای محلات توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط پرجمعیت شهر را از دیگر برنامه ذکر کرد.

فرمانده سپاه خوی گفت: همچنین استقرار ایست‌های بازرسی در نقاطی از شهر، اعزام راویان دفاع مقدس، برگزاری مراسم شب‌شعر، تئاتر خیابانی متناسب با هفته مقدس و تعدادی برنامه متنوع دیگر در قالب مراسمات و آیین‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خوی از برنامه‌های تدوین‌شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس با فداکاری‌های خود جمله پیروزی خون بر شمشیر را به رخ جهانیان کشیدند و در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مهمی برای پاسداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها در نظر گرفته‌شده است.

سرهنگ علایی گفت: در سال‌های جنگ تحمیلی به دلیل شرایط جنگ، بحران و تحریم پیچیده‌ترین شرایط را داشتیم ولی بااین‌وجود توانستیم کشور را مدیریت کنیم و رزمندگان دفاع مقدس با فداکاری‌های خود جمله پیروزی خون بر شمشیر را به رخ جهانیان کشیدند و در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مهمی برای پاسداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی گفت: در حال حاضر هم ملت ما بیدار و هوشیار بوده با توجه به رهبری حکیمانه و خوب مقام معظم رهبری در حال حاضر و رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در آن دوران مردم ما همیشه آمادگی فداکاری را داشته و حضورشان درصحنه‌های مختلف نشان‌دهنده‌ی آمادگی کامل آن‌هاست.

انتهای پیام/