محمد علیزاده عضوشورای اسلامی بخش قطور شهرستان خوی ، الحاق بخش قطور به منطقه آزاد ماکو موجبات توسعه شمال استان را بیش از پیش فراهم خواهد نمود.

 

محمد علیزاده عضو شورای اسلامی بخش قطور شهرستان خوی در گفتگوی اختصاصی با  آذرباخیش ، ضمن بیان طرح الحاق بخش های قطور و صفائیه شهرستان خوی به منطقه آزاد ماکو گفت: این تصمیم حاکی از برنامه ریزیهای منطقی و اصولی است که موجبات توسعه و ارتقاء روز افزون مناطق شمالی استان آذربایجانغربی را فراهم خواهد نمود .

 

وی وجود مرز زمینی در منطقه قطور را فرصتی ارزنده در جهت تبادل کالا و صادرات عنوان نمود و تصریح کرد : الحالق مرز رازی قطور به منطقه آزاد یکی از دغدغه های اصلی مردم این منطقه بود.

 

محمدعلیزاده مردم بخش قطور را حافظان راستین مرزهای این کشور عنوان نمود و افزود :این مردم در طول ٨ سال دفاع مقدس و پس از آن نیز ثابت نموده اند که همواره علاوه بر صیانت از مرزها ، مدافع حریم ولایت هستند.

 

عضو شورای اسلامی بخش قطور با تقدیر و تشکر از تلاشها و پیگیریهای دکتر کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در زمینه منطقه آزاد گفت : بدون شک در سایه برنامه ریزیها و تلاشهای صادقانه نماینده مردم خوی ،به زودی اهالی این دو بخش شاهد اتصال مناطق قطور و صفائیه به منطقه آزاد ماکو خواهند بود.

 

انتهای پیام/