سردار شعبانی فرمانده عملیات قرارگاه ثارالله در یادوراه سردارن و هزار و هشت شهید سرافراز شهرستان خوی، با هوشیاری ملتهای منطقه و پشتیبانی ملت ایران امروز تمامی این گروهها در مسیر زوال و نابودی قرار گرفته اند.

 

به گزارش آذرباخیش ،فرمانده عملیات قرارگاه ثارالله باگرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در ۳۷ سال پیش در چنین روزی دشمن بعثی با استفاده از صدها فروند هواپیمای جنگی به ایران اسلامی حمله کرد و جنگ را آغاز نمود ولی دلاورمردان و شیرزنان این سرزمین، با جان و دل از این سرزمین دفاع کردند و پس از گذشت هشت سال  جنگ را خاتمه دادند.

 

 

وی متذکر شد: اگر ما آمادگی امروز را در ۳۷ سال پیش داشتیم، به طور قطع صدام و دیگر دشمنان این مرز و بوم فکر حمله به ایران، حتی به ذهنشان خطور نمی‌کرد، چه برسد که جرأت حمله را داشته باشند.

 

 

شعبانی با اشاره به شرایط کنونی اظهار داشت: باعت تأسف است که از ۵۰ کشور اسلامی حتی یک نماینده در شورای امنیت سازمان ملل متحد وجود ندارد و حق مسلمانان مظلوم پایمال می‌شود؛ ما نمی‌خواهیم در جهان به مظلومی ظلم و ستم روا شود و ما خواستار رعایت عدالت در جهان هستیم و از هر مظلومی دفاع و با هر ظالمی مقابله و مبارزه خواهیم نمود.

 

وی با اشاره به ظهور استکبار در لباس گروه های تکفیری افزود: با هوشیاری ملتهای منطقه و پشتیبانی ملت ایران امروز تمامی این گروهها در مسیر زوال و نابودی قرار گرفته اند.

 

 

سردار شعبانی ضمن اشاره به جنایتها و وحشی‌گری های عناصر تکفیری در سراسر منطقه خاورمیانه  و کشورهای اسلامی گفت: تجهیز و در واقع حمایت این گروه های تکفیری امروز به دست آمریکا و اسرائیل و متحدین آنها صورت می گیرد و در حقیقت ترجمان امروز شعار هیهات من الذله، مرگ بر امریکا است، چرا که همه این فتنه گری ها و ناامنی ها نتیجه نقشه های شیطانی آنها می باشد.

 

 

حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی نیز در آغاز این یادواره با پاسداشت یاد و خاطره شهدا بر انتقال آرمان شهدا به نسل جوان تاکید کرد.

 

 

مداحی و مرثیه سرایی در رثای اباعبدالله سالار شهیدان پایان بخش این یادواره بود.

 

انتهای پیام/