اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوی در محکومیت سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا صبح امروز دوشنبه در حیاط مدرسه علمیه خوی تجمع کردند.

 

به گزارش آذرباخیش ،اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوی در محکومیت سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا صبح امروز دوشنبه در حیاط مدرسه علمیه خوی تجمع کردند.

این تجمع با سخنرانی حجت‌الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی و با حضور حجت‌الاسلام رستمی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان خوی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان خوی با تسلیت ایام شهادت امام سجاد (ع) گفت : سخنان ترامپ نشان از عدم تعادل این تاجر آمریکایی و نشان از شکست های پی در پی شیطان بزرگ غربی ها از محور مقاومت در کشورهای اسلامی دارد.

حجت الاسلام شکوری اظهار داشت : کشورهای غربی از ملت ایران خصوصا شعار مرگ بر آمریکا وحشت دارند و از پیشرفت های کشور در عرصه نظامی و موشکی عصبانی اند.

وی افزود : آمریکایی‌ها در طول تاریخ جنایات بسیاری از خود به ثبت و برجای گذاشته و در جریان تاریخ شاهد جنایات بسیاری از سوی این دولت استکباری و سردمداران همراه با این جنایتکار بوده‌ایم و سخنان سخیف سران این کشور چیزی جز افزایش نفرت ملت‌ها نسبت به این دولت به دنبال ندارد.

انتهای پیام/