در پی اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوی بیانیه ای صادر نمود.

 

به گزارش آذرباخیش ، در این بیانیه با اشاره به برقراری امنیت پایدار در منطقه  آمده: اگر ترامپ فراموش کرده، همه سیاستمداران و مردم کشورهای منطقه خاورمیانه می دانند که اگر اقدامات نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران نبود، دامنه تروریسم تا امروز بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی گرفت.

 

این بیانیه گفته سپاه علاوه بر ایران  محبوب کشورهای منطقه است چرا که این سپاه بود که با نیروهای خویش بغداد، لبنان، سوریه را نجات داد،سپاه است که طرفدار حیثیت و آبرو و استقلال کشورهاست و همیشه کمک مظلومان بوده و در برابر تروریست‌ها ایستاده است.

 

در بخش دیگر این بیانیه آمده محبوبیت سپاه تا جایی است که مردم سپاه را از خود می داند لذا  در بحران های مختلف دوشادوش هم در حفظ هویت و اقتدار نظام جان فشانی می کنند و همدل و متحد، مدافع آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.

 

این بیانیه سپاه را قدرتمند ترین نهاد ضد تروریستی عنوان و آمده هرگونه اتهام تروریستی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست‌اندازی به امنیت ملی کشور و منطقه تلقی شده و به‌شدت محکوم می‌‌شود.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوی در پایان این بیانیه آمریکایی‌ها را کوچکتر از آن عنوان کرد که بخواهند علیه سپاه کار کنند چرا که  مخالفت با سپاه به‌منزله مخالفت با ملت ایران است.

 

 

انتهای پیام/