در راستای تسهیل در حمل و نقل و ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی ۲۱ دستگاه اتوبوس سازمان اتوبوسرانی خوی عازم مرز مهران شدند.

 

صفر ولیزاده در گفتگوی اختصاصی با آذرباخیش، با اعلام این خبر افزود: امسال نیز تعداد ۲۱ دستگاه اتوبوس این سازمان با رعایت کلیه موارد ایمنی عازم مرز مهران شدند و هم اکنون مشغول ارائه سرویس به زائرین محترم می باشند.

 

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی خوی در ادامه خاطر نشان شدند: این اتوبوسها هم اکنون در مرز مهران مستقر و در قالب کاروان یکهزار شهید سربلند خوی و دارالقرار شمس به ارائه خدمات با هماهنگی و نظارت وزارت کشور ،سازمان اتوبوسرانی و پلیس راهور کشور مشغول می باشند.

 

 

وی در ادامه گفت : تست فنی از تمام اتوبوس ها انجام شده و تذکرات برای رفع نقص صادر شده تا در طول مسیر و شهر مهران مشکلی برای آنها پیش نیاید.

 

 

ولیزاده تصریح کرد: مهمترین اولویت ما رفاه و آرامش زائرین حسینی است و برهمین اساس تمهیدات لازم انجام گرفته تا ناوگان اعزامی کار جابجایی زائران اربعین حسینی را به نحو مطلوب و با افتخار انجام دهند.

 

 

ایشان در خاتمه از تمامی زائرین کربلای معلی و همچنین دست اندر کاران حماسه میلیونی پیاده روی اربعین حسینی التماس دعا و آرزوی سفری ایمن نمودند.

 

 

انتهای پیام/