السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)؛ اربعین دیگری فرا رسید و میلیون ها دل عاشق را در هوای حرم اباعبدالله الحسین(ع) و عتبات مقدسه بی قرار کرد و خیل عظیمی از آنان را در صفوفی به هم پیوسته، رهسپار دیار عشق و ایثار در پیاده روی اربعین کرد.

 

به گزارش آذرباخیش، شهرستان خوی برای ششمین سال پیاپی با اجتماع عظیم عاشقان سرور و سالار شهیدان در اربعین حسینی میزبان عزاداران آن حضرت خواهد بود.

 

 

حجت الاسلام غلامرضا معصومی در این خصوص گفت: تجمع بزرگ اربعین برای ششمین سال متوالی فردا همزمان با اربعین حسینی از ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان شیخ نوایی خوی برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمامی زیر ساختهای لازم برای برگزاری این تجمع عظیم مردمی آماده شده است تا عزاداران حسینی و جاماندگان از پیاده روی اربعین در فضایی معنوی دلهای خود را به کربلای معلی رهسپار کنند.

معصومی گفت: این تجمع با حضور قشرهای مختلف مردم، مداحان برجسته و خانواده ها با سخنرانی یکی از خطیبان آغاز و پس از برگزاری عزاداری با زیارت اربعین پایان می یابد.

وی با تقدیر از تلاشهای شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان غربی در پخش زنده این تجمع از شبکه های رسانه ملی برای ششمین سال متوالی گفت: مقدمات ثبت معنوی این تجمع بزرک در ردیف میراث معنوی کشور در دست اقدام است.

انتهای پیام/