به گزارش آذرباخیش ، همزمان با سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) برتشکیل بسیج مستضعغین، بسیجیان شهرستان خوی صبح امروز صلابت و اقتدار خود را با حضور در اجتماع عظیم بسیجیان در مصلی امام خمینی(ره) به نمایش گذاشتند.

 

در این اجتماع حجت الاسلام نظری گفت : بسیج یک شجره ای است که باید افکار و اندیشه های آن بیشتر مورد توجه قرار گیرد . امروز باید در تمامی مدارس و دانشگاهیان حرک و جوشش بسیج سرعت بیشتری داشته باشد .

 

 

وی در ادامه با اشاره به نابودی داعش و وعده ای که سردار سلیمانی آن را داده بود افزود: سردار سلیمانی و سلیمانی ها در جهان افتخار آفریدند و تمام نقشه هایی که غرب برای منطقه کشیده بود را نقش برآب کردند.

 

 

مسئول مرکز تخصصی مطالعات فرق و مذاهب کشور با تشریح تشکیل داعش در منطقه و حوادث اخیر کردستان یادآور شد: غرب با توجه به شکست خود در عراق و سوریه برای احیای خود در منطقه نیاز به تحولی جدید داشت که اینبار نقش آن را رژیم جعلی و غاصب صهیونسیتی به عهده داشت که با هوشیاری نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش برآب شد.

 

 

وی بسیج را یک فرهنگ دانست و گفت : تعریف بسیج یعنی به صحنه آمدن و به میدان رفتن، و این نیروی مردمی و مکتبی باید در راستای استقرار فضائل اخلاقی و معنویت در جامعه باید تلاش کند و بین جوانان و نوجوانان باید معارف بسیج و افکار بسیجی بودن بیشتر از هر زمانی مورد توجه قرار گیرد.

 

 

حجت الاسلام نظری بسیج را لشکر مخلص ولایت و دژ محکم دفاع از اهل بیت (ع) دانست و گفت : امروز با وجود تفکر بسیجی کلیه توطئه های دشمنان نقش برآب است .

 

 

وی با بر تشریح توطئه های دشمنان در مباحث مختلف تصریح کرد : ذهنیت زدایی از نسل جوان و بی هویت سازی ملت ایران توطئه جدیدی است که دشمن و در راس آن استکبار جهانی با بهره گیری از انواع وسایل ارتباطی روز از جمله فضای مجازی درصدد پیاده سازی آن است .

بسیجیان شهرستان خوی همچنین با سردادن شعارهایی با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید میثاق و با رهبری تجدبد پیمان کردند .

در این مراسم از ۲۱ خانواده که دارای ۲ شهید بودند نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/