به گزارش آذرباخیش ، سید محمدی عابدی فرماندار خوی  امروز در یادواره شهدای منطقه مسجد علی آباد خوی با اشاره به اقدام هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت : رهبر کبیر انقلاب اسلامی با در نظر گرفتن شرایط کشور در اول انقلاب و در جهت مقابله با دشمنان خارجی و داخلی و خنثی سازی توطئه ها، دستور تشکیل بسیج را صادر نمود .

 

وی نقطه قوت بسیج را حضور تمامی اقشار جامعه در آن عنوان نمود و افزود : بسیج از آغاز شکل گیری خود و با حضور تمامی اقشار جامعه در مسیر حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی در برابر دشمنان، گام های مهم و محکمی برداشته است .

 

فرماندار خوی با اشاره به نقش اساسی بسیج در دوران جنگ تحمیلی گفت: بسیج همیشه در صحنه وجود داشته و هم اکنون نیز با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود در تمامی عرصه ها با آبیاری شجره طیبه انقلاب اسلامی، در برابر دشمنان و استکبار جهانی با قدرت ایستادگی می نماید .

 

عابدی در ادامه بر نقش مهم و اساسی جمهوری اسلامی در تحولات منطقه و پیروزی های اخیر بر نیروهای استکباری داعش در سوریه و عراق و همچنین خنثی سازی نقشه های شوم استکبار جهانی اشاره نمود .

 

فرماندار خوی اتحاد و همدلی و تبعیت از مقام معظم رهبری را رمز موفقیت انقلاب اسلامی عنوان نمود و اظهار داشت:  ایمان به خدا، اتحاد، همدلی و تبعیت از ولایت فقیه از مهم‌ترین عوامل موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ۳۸سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

انتهای پیام/