به گزارش آذرباخیش ، مراسم گرامیداشت هفته وحدت با حضور حضرت آیت الله دکتر بطحائی گلپایگانی نماینده محترم مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در شهر قطور خوی برگزار شد.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان صبح امروز در مراسم گرامیداشت ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت در شهر قطور خوی ، ضرورت امروز جهان اسلام، وحدت و انسجام در برابر تفرقه‌ افکنی‌ها دانست و افزود : هفته وحدت پیام آور رحمت و همدلی است و برگزاری مراسم جشن و سرور، ضمن تحکیم وحدت و برادری اسلامی، به پیشبرد انقلاب جهانی اسلام کمک می کند در این راستا باید برنامه های هفته وحدت با شکوه و حضور گسترده مردمی برگزار شود.

 

 

بطحایی ادامه داد: یکی از زیباترین و والاترین واژه ها، واژه وحدت و برادری است. برادری و وحدتی که پیامبر رحمت در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام برای جوامع بشری به ارمغان آورد.

 

 

 

نماینده محترم مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری یکی از مهم ترین حیله های استکبار ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی دانست و گفت : با درایت و دوراندیشی امام راحل رحمه الله تمامی نقشه های شوم استکبار جهانی خنثی شد. از آن زمان جلوه های راستین وحدت در پرتو رهبری های مصلح کبیر امام خمینی رحمه الله در نظام جمهوری اسلامی آغاز و تحقق یافت و امروز در امتداد رهبری های حکیمانه بزرگ مرد تاریخ مقام معظم رهبری حضرت آیت اللّه خامنه ای، مدظله العالی، پرچم پرافتخار توحید به اهتزاز درآمده است.

 

 

در ابتدای این مراسم امام جمعه شهر قطور خوی هفته وحدت را نماد شکوه و عزت امت اسلام دانست و اظهار کرد: امروز در سایه وحدت شیعه و سنی، دشمن در برابر ملت ایران زانو زده است .

 

ماموستا قادر خالدی با بیان اینکه وحدت و اتحاد موجب عزت اسلام و مسلمانان می شود، افزود: تمام مسلمانان شیعه و سنی باید در جهت مستحکم کردن وحدت تلاش کنند.

 

 

 

انتهای پیام/