به گزارش آذرباخیش ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در جمع پایوران و کارکنان سپاه این شهرستان وحدت را رمز اصلی پیروزی انقلاب و عامل اصلی تداوم آن عنوان و افزود: دشمنان با دسیسه های مختلف سعی داشتند با ایجاد تفرقه میان مسلمین بر کشورهای اسلامی تسلط پیدا کنند اما فرمان تاریخی بر مبنای وحدت و یکپارچگی تمامی نقشه های شوم آنها را بر هم زد.

 

 

حجت الاسلام رستمی گفت: نباید فرموش کرد نام گذاری یک هفته در طول سال فرصتی شده برای مسلمین تا پیرامون  مشترکات خود از جمله اسلام، قرآن، رهبری واحد و قبله واحد تدبر کنند و بیش از بیش در برابر  دشمنان قسم خورده یک صدا باشند.

 

 

وی با گرامیاشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله کرمانشاه در هفته های گذشته خاطر نشان کرد: همدردی مردم ایران با این سلحشوران  بیانگر وحدت و یکپارچگی این کشور اسلامی است.

 

 

حجت الاسلام رستمی ابراز داشت: پیامبر راستین و مهربانی ها حضرت محمد(ص) پیامبر صلح بود لذا پیروان راستین و واقعی پیامبر(ص) کسانی هستند که در ترویج صلح و دوستی حرکت کرده و تلاش می کنند.

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: دوستی با پیامبر اسلام رمز موفقیت و انسجام اسلامی است و مسلمین با توجه به آیه «یا ایها المسلمون اتحدو اتحدوا بر وحدت و یکپارچگی بیش از بیش تاکید  می کنند.

 

 

انتهای پیام/